۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 1004333

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور احکام جداگانه‌ای، «محمد قاسمی» را به‌عنوان «سرپرست معاونت اقتصادی» و «پیمان میراب آستانه» را به‌عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل» منصوب کرد.

محمد قاسمی، سرپرست معاونت اقتصادی شد

در حاشیه نشست «الزامات پیاده‌سازی و اجرای قانون برنامه هفتم» که امروز (چهارشنبه ۱۷ مردادماه) برگزار شد، «سید حمید پورمحمدی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن انتصاب «محمد قاسمی»، به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی، وی را از چهره‌های شناخته‌شده در محافل اقتصادی و مورد احترام بین صاحب‌نظران و متخصصان دانست.

پورمحمدی معاونت اقتصادی را دارای جایگاه ویژه‌ای در سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی کرد و افزود: انتظار می‌رود مأموریت‌های مهمی همچون دستیابی به اهداف کمَی و کیفی برنامه هفتم؛ توسعه مشارکت بخش خصوصی؛ به‌کارگیری ظرفیت‌های نهادهایی مثل شورای اقتصاد و صندوق توسعه ملَی برای تحقّق رشد اقتصادی؛ اجرای سیاست‌های توسعه دریامحور و بسط گفتگو و تعامل با مراکز علمی و تخصصی، با محوریت این معاونت تحقق یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه وظیفه اصلی مرکز روابط عمومی سازمان را تقویت خوشنامی و حیثیت سازمان عنوان کرد و بر حمایت همه‌جانبه از این مرکز برای ارتقای جایگاه سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، «محمد قاسمی»، دارای درجه دکتری در رشته اقتصاد بوده و عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. وی پیش از این به‌عنوان معاون اقتصادی و سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فعالیت می‌کرده است.

همچنین «پیمان میراب آستانه»، دارای درجه دکتری در رشته مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی است و سوابقی همچون مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت امور برنامه‌ریزی سالانه در امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور را در کارنامه خود دارد.

در این نشست، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، از زحمات و تلاش‌های «سعید شوال‌پور» معاون پیشین اقتصادی، و «مسعود میرزایی»، رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل، قدردانی و آقای شوال‌پور را به عنوان «مشاور رئیس سازمان» منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.